Spring videre til hovedindholdet
Alle samlingerRejse
Min indtjekkede bagage er forsinket - hvad gør jeg?
Min indtjekkede bagage er forsinket - hvad gør jeg?
Njord Forsikring avatar
Skrevet af Njord Forsikring
Opdateret for over en måned siden

Hvis din bagage er forsinket i mere end 5 timer i forhold til din ankomst til rejsemålet, dækker rejseforsikringen. Forsikringen dækker udgifter til køb af almindeligt tøj og toiletsager, som du har behov for pga. forsinkelse af din bagage. Erstatningssum pr. døgn kr. 1.267 (2019) dog max. kr. 3.860 (2019). De angivne beløb gælder pr. person.

Hvis din bagage er forsinket, skal du kontakte flyselskabet og få en P.I.R. Rapport (Property Irregularity Report) eller bagagekvittering som dokumentation for forsinkelsen. Du kan anmelde sagen direkte til SOS International. Se mere på Min side.

Besvarede dette dit spørgsmål?